5 Temmuz 2010 Pazartesi

Tatil ihtiyacından doğan bir yazı....


Bir amacımın olması beni mutlu ediyor. Sabah kalktığımda bu amaç için güne başlıyorum. Kendime ait bir istek, duygu, arzu... Yazın ve izine çıkacağım haftanın hayalini kuruyor olmam da bir amaç herhalde... “şöööyle uzansam kumsalda, devrilsem yatsam, hiç kalkmasam, kitap okusam, sevdiklerimle olsam...” bu hayallerle çıkıyorum yola, ve zaman o kadar hızla akıp gidiyor ki, bir anda tatilin ortasında buluyorum kendimi. İlk günler gözüm hiçbirşey görmüyor, ta ki tatilin sonuna yaklaşana kadar... o zaman kara kara düşünceler kaplıyor aklımı. Bir kaç gün sonra başlayacağım mesaiyi düşünüp panik oluyorum=) Ama biraz olsun kafam dağılmış, bedenim, ruhum dinlenmiş olarak dönüyorum yuvama. Bir kere daha amacıma ulaşıyorum ve bu da beni mutlu ediyor!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder